منو

فروش در پارس اپل

پارس اپل یک فروشگاه مستقل است که به صورت تخصصی به فروش محصولات اپل، سامسونگ، گوشی‌های موبایل، لپ‌تاپ‌ها و لوازم جانبی مرتبط می‌پردازد. در حال حاضر، برنامه‌ای برای فروش محصولات توسط دیگر کارگزاران و یا فروشندگان شخص ثالث در سایت پارس اپل وجود ندارد. تمامی محصولات موجود در سایت مستقیماً توسط پارس اپل تهیه و ارائه می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان از بالاترین کیفیت و بهترین خدمات برخوردار می‌شوند.

 

نکات مهم درباره فروش در پارس اپل

 

استقلال فروشگاه: پارس اپل یک فروشگاه کاملاً مستقل است و محصولات را مستقیماً از تامین‌کنندگان معتبر خریداری و به مشتریان عرضه می‌کند.

 

عدم همکاری با فروشندگان شخص ثالث: به منظور حفظ کیفیت و اصالت محصولات، پارس اپل در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای همکاری با فروشندگان دیگر و فروش محصولات توسط کارگزاران شخص ثالث ندارد.

 

کنترل کیفیت: تمامی محصولات قبل از قرار گرفتن در سایت توسط تیم پارس اپل بررسی و ارزیابی می‌شوند تا مطمئن شویم که کالاها با بالاترین استانداردها مطابقت دارند.

تماس با ما

در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با تیم پشتیبانی مشتریان ما از طریق ایمیل info@pars-apple.com یا شماره تلفن تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما همواره آماده پاسخگویی به شما می‌باشد.

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی پارس اپل
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه اینترنتی پارس اپل